Als u ergens niet tevreden over bent
De medewerkers van Zorgbureau Endless zien het als een uitdaging hun werk zo goed mogelijk te doen. Toch kan het gebeuren dat iets anders verloopt dan u wilt of had verwacht. Bijvoorbeeld de wijze waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of dat afspraken niet worden nagekomen. Uw vragen, ideeën en/of klachten nemen wij altijd serieus. Uw inbreng stelt ons namelijk in staat de kwaliteit van onze dienstverlening aan u en aan andere cliënten waar mogelijk te blijven verbeteren.
Wij nodigen u van harte uit hierover met de betrokken medewerker te praten. Veelal wordt er dan een oplossing gevonden. Komt u er toch niet samen uit, maak uw klacht dan kenbaar bij ons Service Team. U kunt ook ons klachtenformulier gebruiken. U kunt het klachtenformulier mailen of per post opsturen naar:
Zorgbureau Endless
T.a.v. de directie
Katernstraat 21
1321 NC Almere
Email: info@endlesszorg.nl
Klachtencommissie
Heeft u een klacht? Klik hier voor onze klachtenreglement.
Wanneer u uw ongenoegen niet bij Zorgbureau Endless neer wilt leggen of als bemiddeling niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd kunt u zich ook schriftelijk wenden tot onze onafhankelijke
Klachtencommissie ZorgThuis NL
De molen 92
3995 AX
Houten
Welke zorg past bij mij?
Wilt u ook ontdekken welke zorg bij u past? Ontdek het samen met ons.
U krijgt direct persoonlijk advies en we geven u ook een heldere indicatie van de kosten.
Klik hier voor onze contactgegevens.